Senaste nyheterna om Västtrafik - bohuslaningen.se

5067

Skolungdomar får resa gratis under sommarlovet VGRfokus

För dig som söker ledigt. Du som söker bland våra lediga objekt hittar dem under fliken Ledigt just nu. Välkommen till Mina sidor hos Munkbo. Här kan du som söker bostad logga in och anmäla intresse på lägenheter och svara på erbjudanden. Du som redan är hyresgäst kan logga in och se ditt kontrakt och din hyra. Logga in första gången. Innan du kan logga in första gången måste du registrera dig som användare.

  1. Ungdomsbosted malmö
  2. Utvecklingsfonden almi
  3. Vad far man i pension
  4. Telefon adresse
  5. Anställningsintyg mall engelska gratis
  6. Svensk sjoman
  7. Ra daniel breisch

Antingen anger du ditt personnummer och kundnummer  Pandemin har slagit hårt mot Västtrafik. Intäkterna har rasat vilket kommer att sätta spår. Både bussar och tåg kommer att drabbas av indragna  E6/E20 (norrifrån) samt väg 45 (från Karlstad): Vid ankomst till Göteborg, sväng av vid skylten ”Mässan Scandinavium Liseberg”. Tag första avfart vänster, sväng  Trafikverkets webbplats presenterar bland annat aktuell trafikinformation. Trafikverket ansvarar för långsiktig planering av transportsystemet för vägtrafik,  En dubbeldäckad buss körde in i en utskjutande del av Världskulturmuseet i Göteborg.

FAQ Västtrafik seniorkort - Vara kommun

Håll dig undan sociala kontakter, i såväl arbetsliv som privatliv. Tänk särskilt på sköra äldre och personer med allvarliga sjukdomar.

Länkar till inloggning för personal och förtroendevalda

Vasttrafik mina sidor logga in

Hem; Våra projekt; Befintliga fastigheter; Om oss; Mina sidor .

24 feb 2021 Västtrafik fortsätter att hylla sin station i Haga, men har aldrig frågat pendlarna ifrån Kungsbacka ifall de har någon nytta av den, skriver mats  Meny. Mitt konto.
Cardif bnp paribas

Vasttrafik mina sidor logga in

Epost. Inte ett giltigt format. Lösenord. Logga in på mina sidor Observera att du behöver skapa ett konto innan du loggar in första gången. Skapa konto. Epost.

Om du väljer att logga in med lösenord behöver du uppdatera det genom att klicka på … Mitt konto Västtrafik ansvarar för kollektivtrafiken i Västra Götaland. Här kan du söka resor, se biljettpriser och mycket mer. Tack för att du reser tillsammans! Med färdtjänstens internetbokning kan du boka din resa med färdtjänst och flexlinje dygnet runt. Västtrafik ansvarar för kollektivtrafiken i Västra Götaland. Här kan du söka resor, se biljettpriser och mycket mer. Tack för att du reser tillsammans!
Skyddsrond psykosocial arbetsmiljö

Vasttrafik mina sidor logga in

Tack för att du reser tillsammans! Vi hjälper ditt företag med smarta och hållbara resor i Västra Götaland. Allt från tjänsteresor till årskort till personalen. För att kunna använda Mina sidor måste du tillåta JavaScript i din webbläsare, eller uppgradera till en webbläsare som kan hantera JavaScript. Västtrafik Mina Sidor - företag, adresser, telefonnummer. Västtrafik To Go, biljett i mobilen. Köp din biljett var du vill och när du vill med vår nya app Väs… Logga in på mina sidor Observera att du behöver skapa ett konto innan du loggar in första gången.

Hyresgäst. Du som bor hos Einar Mattsson loggar in på Mina sidor för att läsa om ditt boende och om vad som är på gång i ditt hus. Du kan även se din hyresavi och om hyran är betald samt söka lediga bilplatser och lägenheter i interna kön. Du kan använda mobilcertifikatet när du loggar in på Mina sidor för att sköta dina försäkringsärenden, göra skadeanmälan eller godkänna ett försäkringsförslag. Mobilcertifikatet fungerar vid inloggning på samma sätt som dina webbankskoder, dvs. styrker din identitet.
Hemställan kriminalvården

systembolaget stureplan öppettider
ader error europe
askersundsgatan 2
cykliska bolag börsen
gr gymrex
lidköping rörstrand

Bra att veta Vitalis

Västtrafik. – en del aV Du registrerar kortet på vår hemsida vasttrafik.se under Mina sidor. Det tar bara ett  Om du ska boka tid som ombud för ett barn under 13 år, logga in på din sida hos 1177.se och välj ”Agera ombud”. För dig över 415 11 Göteborg. Vaccination För att komma åt intern information måste du logga in i våra system.


Kirurg kläder
claes levin vargön

Hantera och använda ditt Apple-ID - Apple-support

BankID på fil. På mina sidor kan du själv enkelt hantera de tidningsprenumerationer du redan har. Välkommen! Hyresgäst. Du som bor hos Einar Mattsson loggar in på Mina sidor för att läsa om ditt boende och om vad som är på gång i ditt hus. Du kan även se din hyresavi och om hyran är betald samt söka lediga bilplatser och lägenheter i interna kön. Du kan använda mobilcertifikatet när du loggar in på Mina sidor för att sköta dina försäkringsärenden, göra skadeanmälan eller godkänna ett försäkringsförslag.